NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Sindalu Bram Banach Miegoń/Winkler Lohenbach

Program

Program adUniverse 2015 będziemy publikować sukcesywnie. Śledź naszą stronę oraz informacje na naszym kanale FB :)

Dzień 1

09:45-10:00

Otwarcie konferencji adUniverse 2015 #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


10:00-10:30

Ekosystem reklamy internetowej w Polsce 2015#

• Co się zdarzyło w 2014 roku, o konsolidacjach, wielkim wyścigu, o tym kto zyskał a kto stracił.
• Zaktualizowany łańcuch firm pomiędzy reklamodawcą i wydawcą.
• Zastanowimy się wspólnie nad tym co zmienił programmatic i co jeszcze zmieni.
• Rosnące znaczenie marketing automation i jego połączeniu z programmatic.
• Droga rozwoju programmatic i wyzwania jakie stoją przed rynkiem na najbliższy rok.
• Programmatic to nie wszystko, o tym też trzeba pamiętać.


10:30-11:00

„Programmatic in house” najważniejsze pytania jakie musi zadać sobie marketer#

• najważniejsze i najtrudniejsze pytania wypowiedziane z ust marketera rozważającego stworzenie autonomicznej komórki digital wewnętrz organizacji
• przykłady wdrożeń strategii Programmatic u klienta
• czy Programmatic in house zagraża agencjom czy wręcz przeciwnie?
• nowoczesne modele współpracy na linii klient – agencja

Arkadiusz  Miegoń

Arkadiusz Miegoń

country manager, Mexad

Marcin  Winkler

Marcin Winkler

head of internet marketing, Play


11:00-11:40

Update on mobile advertising#

My aim is to provide you with an overview of the latest trends on mobile advertising based on the developments in the US and across Europe.

Bram  Smits

Bram Smits

chief commercial officer, MADS


11:40-12:20

Kawa/Networking#

Sala A

12:20-12:40

Taktyka programmatic buying w korelacji z marketing automation na przykładzie kampanii Roca - 'Ekologia to ekonomia'#

Michał  Wojciechowski

Michał Wojciechowski

prezes zarządu, ENCJA.COM

Maciej  Dądela

Maciej Dądela

senior engineering manager RTB and network demand platform, RTB Tracker


12:40-13:00

Nowe podejście do retargetingu w kampanii 'Smaczna Strona' Tesco (case study)#

Jak efektywnie budować dobrej jakości ruch na stronie klienta, przy wykorzystaniu mechanizmów RTB, bez kupowania danych zewnętrznych.

Kamil  Janiszewski

Kamil Janiszewski

współwłaściciel, członek zarządu, Listonic


13:00-13:20

Big Data. Do or Die#

Czy na danych da się zarabiać lub oszczędzać? Programmatic to szansa dla rynku czy tylko buzzword? Kto obecnie wykorzystuje dane w marketingu i jak im to wychodzi?

Łukasz  Kapuśniak

Łukasz Kapuśniak

chief big data officer, Cloud Technologies


13:20-13:40

Monetyzacja formatów mobile - wybrane przykłady#

Podczas prezentacji pokażę różne możliwości i potencjał przychodowy wybranych formatów mobile używanych w codziennej pracy Yield Bird z wydawcami. Będzie też słowo o reklamach w aplikacjach mobilnych. Może tym razem naprawdę będzie to "rok mobile" w zakresie przychodów?

 

Aleksander  Szafaryn

Aleksander Szafaryn

head of business, Yield Bird


13:40-14:00

Internauci nie potrzebują targetowania, oni potrzebują Personal Shoppera#

Rozwój technologii i analityki internetowej wymusza wąskie profesjonalizacje przez co łatwo zapomnieć w jakim celu wykorzystujemy najnowsze zdobycze internetowej techniki. Chcemy sprzedać! TAK! Kluczowa kwestia to jak?

Kupowanie jest aspektem indywidualnym - nie da się wyróżnić konkretnego wzorca robienia zakupów.

Internauci nie potrzebują targetowania, remarketingu, RTB, AOD, DSP, SSP, DMP. Nie potrzebują wpychania produktów na siłę, tylko dlatego, że kliknęli w link od znajomego albo kupowali sprośny prezent dla kolegi.

Internauci potrzebują pomocy! Kogoś kto im podpowie, doradzi. Kogoś kto ich poprowadzi. Internauci potrzebują Personal Shoppera.

Prezentacja pokaże strategiczne podejście w ecommerce, pokażemy jak wykorzystać dostępne narzędzia, technologię i analitykę, aby zwiększać efektywność sprzedaży, ale w taki sposób, aby działania te były wartością dodaną dla internauty, zamiast zbędną 'przeszkadzajką'.

Łukasz  Zaleśny

Łukasz Zaleśny

strategy manager, ZenithOptimedia Group

Rafał  Sobiczewski

Rafał Sobiczewski

head of performics, Performics


14:00-15:00

Obiad/Networking#

Sala B

12:20-12:40

5 sekretów audience targetingu - jak wykorzystać potencjał DMP i wygrać wyścig o nowego, lojalnego klienta#

Praktyczne przykłady wykorzystania targetowania na profile zainteresowań internautów, ich intencje zakupowe oraz kategorie tematyczne serwisu. Jak stworzyć mediaplan kampanii reklamowej z użyciem danych z DMP, by zwiększyć liczbę konwersji?


12:40-13:00

Nie samym Double’m Display na porównywarce stoi – case’y kampanii na Okazje.info#

•Obalenie mitu niewielkich możliwości w zakresie emisji displaya na porównywarce.
•Przykłady różnych typów kampanii display realizowanych dla klientów Okazje.info:

-Kampania cross’owa:  szukanie klienta docelowego w kategoriach nie związanych ze sobą w oczywisty sposób;
-„Prawie jak” kampania marketingowa: wykorzystanie wielu kanałów komunikacji, którymi dysponuje porównywarka;
-Kampania edukacyjno-sprzedażowa: edukuj klienta na porównywarce a później podstaw mu produkt, który kupi;
-Kampania B2B: jak to odkryliśmy biznesową grupę docelową
-Kampania z Landing Page wykorzystując stronę produktu: jak to klient zaoszczędził na produkcji swojego LP.

Bartłomiej  Kierzkowski

Bartłomiej Kierzkowski

senior account executive, Okazje.info


13:00-13:20

Obsługa programu lojalnościowego L’occitane#

Od pozyskania leadów do automatycznej komunikacji z klientem.

Piotr  Kot

Piotr Kot

senior client service specialist, Sare


13:20-13:40

Profit-Driven Bid Management - czyli dlaczego robicie to źle#

Wprowadzenie do metodologii profit-driven, czyli zarządzania kampaniami online z celem w postaci maksymalizacji zysku reklamodawcy. Przedstawienie modelu matematycznego ROI > 1/E i jego zastosowanie przy ustaleniu punktu optymalnego znajdującego się między obszarami niedoinwestowania i przeinwestowania w reklamę. O tym, że cele w postaci kosztu konwersji i ROI nie są optymalne, oraz dlaczego – paradoksalnie – należy podnosić stawki reklam gorzej konwertujących, a obniżać stawki tam, gdzie reklamy które konwertują najlepiej.

Witold  Wrodarczyk

Witold Wrodarczyk

dyrektor operacyjny i założyciel, Adequate Interactive Boutique


13:40-14:00

Mobile Marketing 2015, fakty i mity czyli jak robić mobile z głową#

Reklama w mobile to sektor obrosły legendą o szybkim wzroście, jednocześnie będący ciągle w fazie wieku dziecięcego.  Postaram się opowiedzieć o praktyce w reklamie mobilnej nie z perspektywy IoT czy beaconów ale realizacji po prostu skutecznych kampanii.

Bartosz  Drozdowski

Bartosz Drozdowski

CEO, founder, Mobile Rockets


14:00-15:00

Obiad/Networking#

Dzień 1

15:00-15:45

Panel Dyskusyjny: programatic z punktu widzenia wydawcy i domu mediowego#

Paneliści

Jacek  Dzięcielak

Jacek Dzięcielak

dyrektor generalny, prezes zarządu, Media Impact Polska


Tomasz  Kuisz

Tomasz Kuisz

dyrektor, Xaxis Polska

Bartłomiej  Chmiel

Bartłomiej Chmiel

dyrektor zarządzający, członek zarządu, AdTaily Group

Marcin  Malinowski

Marcin Malinowski

head of partner business solutions, Google Poland & CEE


Prowadzący

Maciej  Kossowski

Maciej Kossowski

ekspert rynku online


15:45-16:05

Odkryj to właśnie w Tchibo - innowacyjne podejście do remarketingu online#

Case study kampanii remarketingowej dla Tchibo.pl, wykorzystującej rozwiązania, łączące nowatorskie podejście domu mediowego z możliwościami, które oferują nowoczesne platformy do marketingu sieciowego. Jak w praktyce, właściwe połączenie innowacyjnych pomysłów z nowoczesną technologią, może całkowicie zmienić podejście do remarketingu i otworzyć spektrum nowych możliwości, przyczyniając się tym samym do osiągnięcia bardzo dobrych wyników w zakresie efektywności tak prowadzonej kampanii. 

Krzysztof  Rosiński

Krzysztof Rosiński

solutions consultant, Google

Kamil  Wiszowaty

Kamil Wiszowaty

managing director, Value Media


16:05-16:15

Zakończenie I dnia adUniverse 2015 #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


Dzień 2

09:45-10:00

Otwarcie II dnia konferencji adUniverse 2015 #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


10:00-10:30

Brand marketing w erze programmatic#

• O tym czym jest a czym nie jest brand marketing, oraz jak skutecznie prowadzić kampanie brandingowe.
• Przedstawię dane dotyczące polskiego rynku programmatic, wyzwanie mulitscreen, a także opowiem czemu model guaranteed visibility może przekonać duże marki do wejścia w programmatic.

Bartosz  Malinowski

Bartosz Malinowski

dyrektor ds. rozwoju, Adform


10:30-11:00

Brand Storytelling With Programmatic Video#

Effective marketing is both an art and a science. With programmatic technologies, marketers can effectively combine the power of technology with the beauty of digital video to deliver the engaging, personalised brand experiences that consumers expect in today’s always-on, always connected world. What role does video play in the omni-channel customer journey and how can brands harness programmatic to bring TV-like experiences to digital video? These questions and more will be covered in this workshop hosted by DataXu’s Head of Sales New & Emerging Markets Jost Löhnenbach,  as he shows how global brands are using programmatic video to deliver creative, compelling brand stories that resonate with their audiences and drive actions. 

Jost  Löhnenbach

Jost Löhnenbach

head of sales, new and emerging narkets – Europe, DataXu


11:00-11:30

Reklama natywna na YouTube. Jak wykorzystać potencjał wideo?#

•Owned i paid media - synergia i nowe możliwości: wykorzystanie youtuberów do komunikacji we własnych kanałach, wprowadzenie marki na kanał twórcy, przekierowanie ruchu z kanałów twórców na kanały własne
•Potencjał narzędzi YouTube
•Przykłady wykorzystania YouTube w komunikacji marki (case studies):
-kanał własny marki
-spoty na YouTube
-product placement
-odcinki dedykowane
-przekierowanie ruchu
-akcje wizerunkowe
-promocje konkursów i eventów
-wykorzystanie dodatkowych kanałów (Facebook, Instagram)

Barbara  Sołtysińska

Barbara Sołtysińska

współtwórca i prezes zarządu, LifeTube


11:30-12:00

Kawa/Networking#

12:00-12:45

Panel: The current state and future of programmatic TV#

Paneliści


Agnieszka  Flis

Agnieszka Flis

doradca ds. rynku on-line, MC2VENTURES

Michał  Hejka

Michał Hejka

wiceprezes zarządu, IDMnet

Krzysztof  Zieliński

Krzysztof Zieliński

business development manager, Gemius Polska


Prowadzący

Arkadiusz  Miegoń

Arkadiusz Miegoń

country manager, Mexad


12:45-14:15

The Best of Global Digital Marketing: Part 1 #

MOBILE APP: McDonald’s Surprise Alarm – Winner of Singapore Media Awards 2014 (Singapore)

 

McDonald's wanted a campaign that would take them from food delights to   delighting the consumer. So they created an app that made consumers look forward to waking up to a new surprise every morning.

 



3D PRINTING: Invisible People – Winner of Ad Stars 2014 (South Korea)

To shed light on the lives of refugees in south Korea, a 3D refugee figurine exhibition was held in the Seoul Museum of Art, using advanced technology and smartphones.

 

 

 

VIRAL MARKETING: Gillette Scandal Shave – Winner of Appies 2014 (China)

How Gillette used unbranded video to reframe wet shaving from inconvenient to sexy. Campaign resulted in the highest launch sales month in Gillette’s history in China.

 

 

WEARABLE TECH: Alert Shirt – Winner of Spikes Asia 2014 (Australia)

 Foxtel used wearable technology to create a unique experience for Australian football fans to convince them that subscribing to pay TV would get them closer to their favourite team.


Hando  Sinisalu

Hando Sinisalu

Founder & CEO, Best Marketing International


14:15-15:15

Obiad/Networking#

15:15-16:45

The Best of Global Digital Marketing: Part 2 #

CONTENT MARKETING: Advocard Angry Germans

Example of content marketing in financial services. Advocard created first-ever  litigation atlas for Germany.

 



VIRAL MARKETING: Ume.net – Living with Lag

One of the most successful viral ads in 2014. Telecom service provider in Umea, Sweden (pop. 100,000) increased awareness and sales with viral video (gloabl reach: over 6 million)

 



INBOUND MARKETING: KBC Bank  – Talk Halfway

Good example of inbound marketing. Instead of selling pensions in traditional, telemarketing way, KBC created a unique call center made of pensioners.

 

 


B2B VIRAL MARKETING: Adobe’s Photoshop Live - Street Retouch Prank

How one Photoshop magician, one bus stop and lots of hidden cameras helped Adobe to create a viral campaign which now has more than 22 million views on YouTube.

 

 

 

Hando  Sinisalu

Hando Sinisalu

Founder & CEO, Best Marketing International


16:45-17:00

Zakończenie konferencji #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl