NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Sindalu Bram Banach Miegoń/Winkler Lohenbach

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Artur  Banach

Artur Banach

CEO, Netsprint

Od 12 lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z marketingiem internetowym. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Wieloletni prezes Zarządu Netsprint, firmy, która współtworzy polski ekosystem reklamowy w obszarach: reklamy kontekstowej (Adkontekst), content marketingu (ContentStream), audience targetingu (DMP Netsprint Audience), personalizacji (Netsprint Adserver, Related Content) i e-commerce (Adkontekt eCommerce, Netsprint Search). Wcześniej współpracował z inkubatorem e-Katalyst oraz pracował w dziale Tax and Legal Services w PriceWaterhouseCoopers w Los Angeles. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie; lubi podróże, sport i kino; ma dwóch synów.

Jakub  Bierzyński

Jakub Bierzyński

CEO, OMD

Wizjoner, badacz, aktywny komentator rynku mediów. Założyciel pierwszego w Polsce domu mediowego - Optimum Media, a także jeden z założycieli SMG/KRC Poland, największej w Polsce agencji badań rynkowych. W 2001 roku otrzymał tytuł 'Lidera 10-lecia rynku reklamy' przyznany przez miesięcznik Businessman. Wybrany jednym z 10 najzdolniejszych menadżerów roku 2000 przez miesięcznik Home and Market. Człowiek Roku przemysłu reklamowego w 2001 roku wg Impactora. Wyróżniony tytułem 'Gorące usta reklamy 2008' przez Media i Marketing Polska jako najczęściej cytowany człowiek branży marketingowej w polskich mediach. Juror w międzynarodowych konkursach reklamowych: Goldendrum 2005 w Portoroż i Dubai Lynx 2008. Otrzymał jedynego przyznanego polskiemu domowi mediowemu Złotego Lwa w Międzynarodowym Konkursie Reklamowym w Cannes w kategorii Media mix za kampanię Heyah, a także nominacje w konkursie Cannes Lions w aż 4 kategoriach: Best Use of TV, Best Use of Outdoor, Best Use of Sponsoring, Best Use of Magazines oraz podkategorii Youth Marketing. W 2012 roku agencja DDB zdobyła kolejne dwa srebrne lwy i brązową statuetkę w Cannes – media do tych kampanii zaplanował dom mediowy OMD. W konkursie redakcji magazynu 'Press' AdMan 2012 Jakub Bierzyński jako jedyny reprezentant domów mediowych znalazł się w gronie osób wyróżnionych. Ukończył Uniwersytet Warszawski, Wydział Socjologii. Pracował jako asystent nauczając statystyki, metodologii badań społecznych, analiz komputerowych i metod badań rynkowych (1990 - 1992).

Bartłomiej  Chmiel

Bartłomiej Chmiel

dyrektor zarządzający, członek zarządu, AdTaily Group

Absolwent Ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą internetową związany od 2008 roku, od kiedy to buduje kompetencje w zakresie e-commerce, reklamy efektywnościowej, programmatic buying oraz afiliacji. Współtworzył i rozwijał sieć reklamy performance PayPer należącą do Grupy Agora SA. Był odpowiedzialny za rozwój obszaru performance w agencji K2 Internet. Od 2012 związany z  AdTaily Group, gdzie jako dyrektor zarządzający oraz członek zarządu odpowiada za rozwój spółki.

Maciej  Dądela

Maciej Dądela

senior engineering manager RTB and network demand platform, RTB Tracker

Absolwent Informatyki na Politechnice Częstochowskiej. Z branżą internetową związany od 2007 roku, początkowo jako programista aplikacji internetowych, obecnie jako senior engineering manager łączący technologię z marketingiem. Odpowiedzialny za rozwój funkcjonalności i użyteczności platformy RTB Tracker. Specjalista w zakresie analityki internetowej, e-commerce, reklamy efektywnościowej, programmatic buying, SEM, marketing automation oraz afiliacji. Współtwórca rozwiązań marketingowo – technologicznych ułatwiających sprzedaż oraz efektywne prowadzenie działań reklamowych w sieci. Pasjonat nowych technologii, analityki internetowej i Google Analytics.

 

 

Bartosz  Drozdowski

Bartosz Drozdowski

CEO, founder, Mobile Rockets

Związany z reklamą internetową od 2000 roku. Członek zarządu IAB Polska w latach 2003-2008. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz Zarządzania Sprzedażą Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę zawodową rozpoczynał w sieci internetowej adMaster network, później ARBOmedia Polska oraz Goldbach Audience Polska, gdzie pełnił funkcje dyrektora zarządzającego. Obecnie CEO i founder w agencji marketingu mobilnego Mobile Rockets. Innowator i fascynat wykorzystania możliwości internetu w reklamie. Twórca lub współtwórca aktywności grupy ARBO na polach sieci reklamowych, SEM/SEO, reklamy kontekstowej, cyfrowej kreacji i produkcji, wykorzystania video w reklamie internetowej w Polsce i Europie Wschodniej. Obecnie skoncentrowany na wszystkim co mobile. Uczestnik wielu międzynarodowych konferencji i szkoleń. Fan gier komputerowych. Słabo jeździ na snowboardzie ale bardzo lubi, nie wygrał żadnej poważnej nagrody. Dumny tata Olafa i Tymona.

Adam Dyba

Adam Dyba

CEO, Adexon

Problematyką marketingu internetowego oraz reklamy w sieci zajmuje się od 1997 roku. Twórca i założyciel IDMnet pierwszej w Polsce agencji mediowej zajmującej się tylko reklamą internetową, która przekształciła się w internetową sieć reklamową. Pracował także w ClickAd, gdzie realizował proces transformacji z brokera do agencji performance marketing. Współtwórca sieci afiliacyjnej Afilo oraz sieci reklamy w grach i wokół gier AdAction. Autor wielu publikacji na temat reklamy webowej. Budował strategię promowania się w internecie dla takich klientów jak Jobpilot.pl,  Trader.pl, LUKAS Bank, OTTO. Poza pracą prowadzi zajęcia z marketingu internetowego na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Dziennikarstwa on-line. Obecnie CEO Adexon.pl. pierwszej polskiej platformy SSP, działającej na polu reklamy rozliczanej w modelu real time bidding. Zainteresowania: reklama, turystyka górska, wycieczki rowerowe, dobre wina, smooth jazz.

Jacek  Dzięcielak

Jacek Dzięcielak

dyrektor generalny, prezes zarządu, Media Impact Polska

Jest absolwentem Wyższej Szkoły Morskiej w Szczecinie. Ukończył również General Management Programme w CEDEP/INSEAD we Francji oraz posiada dyplom MBA University of Calgary. Ze sprzedażą i marketingiem jest związany od 1996 roku, kiedy rozpoczął pracę na stanowiskach menedżerskich w Kostrzyn Paper SA (obecnie Arctic Paper SA) oraz Cezex Sp. z o.o. . W grupie HAVAS początkowo odpowiadał za tworzenie i rozwój Media Contacts – wyspecjalizowanej agencji zajmującej się komunikacją w nowych mediach. Od 2003 zarządzał domem mediowym Havas Media (dawniej Media Planning, później MPG) oraz grupą Havas Media Group w Polsce, w skład której wchodzą Havas Media, Arena Media Communications oraz Havas Sports & Entertainment.
Od 1 stycznia 2014 Dyrektor Generalny oraz Prezes Zarządu Media Impact Polska Sp. z o.o.

Agnieszka  Flis

Agnieszka Flis

doradca ds. rynku on-line, MC2VENTURES

Związana z rynkiem mediów od 11 lat. Obecnie doradza zarządowi jednej z firm transakcyjnych. Ostatnie 7 lat spędziła na stanowisku Senior Media Expert w firmie Telekomunikacja Polska S.A./Orange Polska S.A. Prowadziła projekty z zakresu strategii łączenia mediów off-line oraz on-line (najlepiej w nietypowy sposób). Zrealizowała ponad 30 kampanii on-line (display, SEM, mobile, video on-line, social media, z wykorzystaniem UGC, CM, reklamy natywnej). Swoje pierwsze kroki zawodowe stawiała w domu mediowym OMD Poland. Absolwentka Wydziału Psychologii UW, specjalizacja Psychologia Ekonomiczna. W wolnym czasie lubi obserwować ludzi.

Michał  Hejka

Michał Hejka

wiceprezes zarządu, IDMnet

Z Grupą ZPR S.A. związany od 2007 roku, początkowo w dwóch spółkach: IDMnet i TIME. Od 2008 w IDMnet objął stanowisko dyrektora ds. badań i rozwoju, a następnie dyrektora operacyjnego. W 2010 roku połączył tę funkcję z funkcją prezesa zarządu w spółkach Afilo i AdAction. W 2013 roku zrezygnował z tych stanowisk, by zająć się tworzeniem działu  Broker TV. Obecnie jest wiceprezesem zarządu IDMnet oraz zasiada w zarządzie spółki Accorp. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe to praca w domu Mediowym OMD (obecnie Omnicom Media Group) oraz w Centrum monitorowania Rynku. Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej.

Kamil  Janiszewski

Kamil Janiszewski

współwłaściciel, członek zarządu, Listonic

Współzałożyciel Listonic.com – wygodnej listy zakupów, Kuponów Żbik – kuponów na zakupy domowe i TylkoFMCG – sieci reklamy dla marek produktów szybkozbywalnych. Dzisiaj Członek Zarządu i szef sprzedaży firmy. Ma wielką przyjemność łączyć swoją pracę z zamiłowaniem do fajnych rozwiązań technologicznych. Pasję do kanapowego politykowania realizuje w Liberte.pl. Jest liberałem radykałem, słucha jazzu, i wszystkiego wokoło niego, trochę podróżuje, ciągle obiecuje sobie, że nauczy się grać na saksofonie.

Łukasz  Kapuśniak

Łukasz Kapuśniak

chief big data officer, Cloud Technologies

Geek, marzyciel i awanturnik. Obecnie wraz z przyjaciółmi z Cloud Technologies S.A tworzy mechanizmy umożliwiające zbieranie, segmentację i skuteczne wykorzystanie dużych zbiorów danych na potrzeby marketingu i sprzedaży wszystkimi kanałami online. Wcześniej jako Product Manager w AdPilot był odpowiedzialny za tworzenie koncepcji i wprowadzanie na rynek reklamy online produktów z zakresu retargetowania, pretargetowania audience i innych realizowanych w modelu RTB. Jego metodologia opiera się o połączenie umiejętności behawiorysty i matematyka.

Wojciech  Karwowski

Wojciech Karwowski

sales director, Okazje.info

Absolwent kierunku Informatyka w Zarządzaniu wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim. Od ponad 5 lat związany z branżą ecommerce. W Okazje.info koordynuje pracami działu handlowego oraz podległymi procesami sprzedaży bezpośredniej ecommerce i wizerunkowej. Na co dzień odpowiada za budowanie relacji z czołowymi sklepami internetowymi w Polsce i Europie, a także zacieśnianiem współpracy z domami mediowymi i agencjami. Autor i współautor kluczowych projektów Grupy Okazje m.in.: Narzędzia dla sklepów do pozycjonowania ofert, Programu Wiarygodne Opinie, Kuponów Rabatowych i Promocji oraz serwisu Rabatuj.pl (najmłodszego dziecka w portfolio Grupy Okazje). Prywatnie świeżo upieczony tata i fan snowboard'u oraz szeroko rozumianego białego szaleństwa.

Bartłomiej  Kierzkowski

Bartłomiej Kierzkowski

senior account executive, Okazje.info

Z branżą e-commerce związany od blisko czterech lat. Ukończył Dziennikarstwo o specjalizacji PR na Uniwersytecie Łódzkim. W Okazje.info jest odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów oraz ich obsługę w zakresie działań opartych o product feed oraz kampanie display a także za współpracę z sieciami afiliacyjnymi. Pracuje z takimi firmami jak:  Media Saturn Online, Samsung, Sarenza, Zanox, Tradedoubler, Tradetracker, Starcom czy ZenithOptimedia.

Maciej  Kossowski

Maciej Kossowski

ekspert rynku online

Był związany z Grupą Onet.pl S.A. od 2000 do końca  2014 roku. Zaczynał na stanowisku key account managera, następnie kierował zespołem współpracy z agencjami reklamowymi. Od 2006 roku był dyrektorem biura reklamy a następnie dyrektorem pionu sprzedaży usług marketingowych. Od 1 czerwca 2011 roku do 31 grudnia 2013 był członkiem zarządu Grupy Onet odpowiedzialnym za sprzedaż. Kończył współpracę z  Onetem  jako wiceprezes zarządu Media Impact Polska, spółki odpowiedzialnej za sprzedaż Onetu oraz tytułów i serwisów Ringier Axel Springer Polska. Od lat zaangażowany w prace polskiego oddziału IAB. Ostatnio pełnił funkcję przewodniczącego rady nadzorczej IAB Polska. Wcześniej pracował dla JMG Sport Publishing, wydawcy 'Przeglądu Sportowego', 'Tempa' i 'Sportu'. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Piotr  Kot

Piotr Kot

senior client service specialist, Sare

Od 3 lat obsługuje największe marki w kompleksowym świadczeniu usług e-mail marketingowych oraz marketingu bezpośredniego, pomagając planować strategie działań, realizując kampanie oraz prowadząc szkolenia i warsztaty. Pracował z takimi firmami jak Agora S.A., Bank Zachodni WBK, Grupa Getin Banku oraz Wolters Kluwer.

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

ecommerce director, Dentsu Aegis Network/Hypermedia

Absolwent Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego. W IDG Poland pracował 14 lat. Zaczynał od pracy dziennikarza Computerworld. Był redaktorem naczelnym Cybera, kierował działem internetowym wydawnictwa IDG Poland. Zarządzał kilkunastoma redakcjami, działami sprzedaży i marketingu, community & audience managementu, webdevelopmetu i webmasteringu, kategoryzacji oraz administracji infrastrukturą. Jest na bieżąco z tym, co dzieje się na szeroko pojętym rynku IT. Wiceprezes rady nadzorczej IAB Polska (z ramienia IDG). W latach 2008-2012 pracował w Agorze jako dyrektor wydawniczy ds. serwisów biznesowych i technologicznych Gazeta.pl, dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketing oraz dyrektor do spraw rozwoju produktu reklamowego. Obecnie ecommerce director w Dentsu Aegis Network/Hypermedia.

.

Tomasz  Kuisz

Tomasz Kuisz

dyrektor, Xaxis Polska

Xaxis Polska, podmiotem wspierającym domy mediowe wchodzące w skład GroupM, w zakresie audience planning oraz programmatic buying, zarządza od 2012 roku. Kieruje pracami zespołu, odpowiada za rozwój biznesu, product development oraz implementacje rozwiązań globalnych na polskim rynku.

Zanim dołączył do Xaxis, pracował w UM Polska jako Digital Strategy Director, gdzie odpowiadał za koordynację planowania i zakupu mediów on-line, a także opracowywanie strategii łączących działania mediów tradycyjnych z cyfrowymi. Realizował wiele projektów wykorzystujących niestandardowe formy komunikacji on-line. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, kierunek Nauki Polityczne.

Jost  Löhnenbach

Jost Löhnenbach

head of sales, new and emerging narkets – Europe, DataXu

Jost is currently Head of Sales, New and Emerging Markets - Europe at DataXu, where he manages a team focused on growing DataXu’s footprint within the emerging European markets, especially the CEE region. He joined DataXu, a leading provider of programmatic marketing software, in 2011 after their acquisition of mexad, the first pan-European RTB service provider. Jost began his digital career at mexad where he was responsible for Business Development and helped expand the company to six international offices in Europe and Brazil. He was then appointed Sales Manager for the DACH region where he worked together with leading brands and agencies on implementing data driven marketing technology solutions for their business. Jost holds a Masters degree in Media and Technology Management from the University of Cologne, Germany, where he was the first academic researcher to publish a thesis on RTB. Prior to the start of his digital career in 2010, Jost worked at T-Systems in Johannesburg, South Africa, and was Chairman of OFW, a Cologne-based initiative that organises the largest international student-run business convention, the World Business Dialogue.

Angelika  Maciążek

Angelika Maciążek

account manager, Mobile Ad Network

Absolwentka Oxford Brookes University o specjalizacji reklama i marketing. Z rynkiem mobile związana od 3 lat. Odpowiedzialna za strategie reklamową marki mobi.ad działającej w grupie OAN. Planuje i wdraża produkty marki jako Account Manager. Specjalizuje się w kampaniach RICH MEDIA, koncentrując się na wykorzystaniu najnowszych trendów rynku mobile w celu osiągania najlepszych wyników. Wcześniej związana z rynkiem reklamy jako  Brand manager marki Candy-Watches oraz Marketing Director w firmie MobiWeb.

Marcin  Malinowski

Marcin Malinowski

head of partner business solutions, Google Poland & CEE

Od 2013 roku zarządza relacjami Google  z największymi partnerami w regionie Europy Środkowej i Wschodniej specjalizując się m.in. w rozwiązaniach programmatic i AdExchange. Swoje wcześniejsze doświadczenia zdobywał m.in. w telekomunikacji jako dyrektor rozwoju produktu (Netia), ale przede wszystkim w mediach elektronicznych - w latach 2005-2011 był członkiem zarządu operacyjnego Grupy Onet.pl odpowiadając m.in. za rozwój biznesu i akwizycje. Absolwent Wydziału Ekonomicznego na Uniwersytecie Łódzkim.

Bartosz  Malinowski

Bartosz Malinowski

dyrektor ds. rozwoju, Adform

Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od 10 lat związany z IT, pracował m.in. w IBM Polska oraz w Adobe Systems, gdzie odpowiadał za sprzedaż rozwiązań do digital marketingu w regionie CEE. Od maja 2014 dyrektor ds. rozwoju w Adform, odpowiada za Polski oddział firmy oraz relację z klientami Adform w Europie Centralnej i Wschodniej. Prywatnie zapalony narciarz, motocyklista oraz zawodnik Polskiej Ekstraligi Baseballu.

Arkadiusz  Miegoń

Arkadiusz Miegoń

country manager, Mexad

Pasjonat nowych technologii, od ponad 10 lat w branży digital. Autor publikacji branżowych. Obecnie odpowiada za polski oddział globalnej firmy technologicznej, która umożliwia egzekucję mediów w modelu zautomatyzowanym. Weekendy, tak dla odmiany, spędza jako wykładowca z dziedziny planowania mediów w Centrum Kształcenia Podyplomowego Akademii im. Leona Koźmińskiego.

Tomasz  Piątkowski

Tomasz Piątkowski

managing director, GroupM

Od początku swojej kariery zawodowej jest związany z reklamą w Internecie. W ramach GroupM rozwijał agencję SEM Outrider. Był także odpowiedzialny za wdrożenie i rozwój agencji performance marketingu Quisma oraz pierwszej w Polsce marki specjalizującej się w Audience Planningu – Xaxis. Obecnie jest odpowiedzialny za zarządzanie GroupM Interaction i rozwój oferty Digitalowej w ramach GroupM. Wcześniej pracował jako Interactive Media Director w połączonej komórce interaktywnej Universal McCann i MRM a karierę zawodową zaczynał jako Media Planner w CR Media w roku 2002. W swojej karierze miał okazję planować i realizować kampanie reklamowe w Internecie dla wielu kluczowych marek w Polsce ze wszystkich branż w których miał okazję wykorzystywać nowatorskie metody i narzędzia dotarcia do użytkowników w sieci. Jako prelegent występował na wielu konferencjach dzieląc się swymi doświadczeniami z audytorium z Polski i zagranicy.

 

Krzysztof  Rosiński

Krzysztof Rosiński

solutions consultant, Google

Wspiera klientów Google w efektywnym wykorzystaniu możliwości technicznych, które oferuje DoubleClick Digital Marketing - platforma do prowadzenia i optymalizacji działań marketingowych w Internecie. Swoją wiedzę o rynku reklamy internetowej budował w firmie Gemius, gdzie przez 7 lat prowadził prace związane z funkcjonalnym i metodologicznym rozwojem produktów. W latach 2008-2011 prowadził zespoły programistów i analityków, które odpowiadały za rozwój technologiczny i bieżące wsparcie badań oglądalności oferowanych przez Gemiusa, w tym badania gemiusAudience, w Polsce znanego jako Megapanel PBI/Gemius. Członek grupy roboczej 'Adserwery' przy IAB Polska. Pasjonat nowych technologii, analityki internetowej i klocków Lego.

Hando  Sinisalu

Hando Sinisalu

Founder & CEO, Best Marketing International

Hando Sinisalu is marketing journalist, researcher, conference speaker and producer. He is the founder and CEO of Best Marketing International, the leading marketing conferences producer in Europe. Hando has produced and managed over 200 conferences in 30 countries, he has experience in both content creation and event/business management. Hando collects and analyses digital marketing case studies, he is producer of The Best of Global Digital Marketing Show and editor of IAB Europe´s Digital Advertising Yearbook DAY 2013. He is an official representative of Cannes Lions Festival in Estonia, Director of Balticbest Advertising Festival and co-author of “The Best of Global Digital Marketing: The Storybook” published in 2014.

Bram  Smits

Bram Smits

chief commercial officer, MADS

As Chief Commercial Officer (CCO) for MADS, Bram is responsible for all commercial activities across Europe, US and Latin America. In this role he consults with executives from Publishers, Ad networks, Ad exchanges and other media companies in different countries and has gained a lot of insights on the development of digital / mobile advertising. Previously Bram was Sales Director at DTG (Directory business in The Netherlands) and Managing Director for ClearSense.

Rafał  Sobiczewski

Rafał Sobiczewski

head of performics, Performics

Z branżą digital związany jest od 8 lat. Swoją karierę zaczynał w firmie badawczej Gemius, gdzie był odpowiedzialny za współpracę z agencjami i domami mediowymi. Był również odpowiedzialny za dział New Business i Dział Wsparcia Technicznego. Następnie związał się z branżą mobile, w której również odpowiadał z dział agencyjny. Od ponad 1,5 roku związany z ZenithOptimedia Group. Początkowo jako Technology Development Director odpowiadał za rozwój platformy Audience on Demand (RTB), a następnie Head of Performics – digitalowej jednostki ZenithOptimedia realizującej performance marketing. Jego pasją jest szeroko pojęta technologia e-marketingowa.

Krzysztof  Sobieszek

Krzysztof Sobieszek

chief strategy officer, ZenithOptimedia Group

Konsultant i strateg związany z branżą nowych mediów i e-marketingu. Członek zarządu IAB Polska w latach 2010-2013. Przez wiele lat pracował w dziale mediów interaktywnych w domu mediowym Mindshare, gdzie współtworzył strategie takich marek jak Ford, Volvo, Nike, Samsung, VW Bank, IBM, Lenovo. Odpowiadał również za  innowacje w mediach cyfrowych i komunikacji online. W latach 2009-2013 związany z Naszą Klasą, gdzie zarządzał obszarami marketingu oraz danych. Bezpośrednio odpowiadał za pracę zespołów: komunikacji marketingowej, hurtowni danych, wewnętrznych badań i analiz marketingowych oraz agencję badań rynkowych Research.NK działającą w ramach spółki. Obecnie Dyrektor Strategiczny w ZenithOptimedia Group, gdzie odpowiada za obszar planowania strategicznego i komunikację zintegrowaną (online i offline). Autor projektów badawczych, publikacji naukowych i branżowych. Prelegent licznych szkoleń i seminariów. Wykładowca tematyki związanej z mediami cyfrowymi i marketingiem relacyjnym na kursach Management, Akademia Strategicznego Przywództwa oraz Akademia Innowacji organizowanych przez ICAN Institute (Harvard Business Publishing). Zainteresowania badawcze skupia na wpływie rozwoju technologii na ludzi i biznes. Absolwent politologii i socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, niepoprawny optymista co do ukończenia doktoratu o  modelach rozprzestrzenienia informacji w nowych mediach.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Barbara  Sołtysińska

Barbara Sołtysińska

współtwórca i prezes zarządu, LifeTube

Po tym, jak przez 7 lat pracy w Public Relatons przeszła drogę od stażysty do dyrektora zarządzającego, zdobyciu ponad 15 nagród w branży, zdecydowała się na założenie własnej firmy. Wspólnie z Radkiem Kotarskim stworzyła sieć partnerską YouTube (MCN). Zaczynali od biura w coworku – dziś, po półtora roku od powstania, LifeTube, lider rynku, zatrudnia ponad 30 osób, a sieć awansowała na 10 miejsce w Europie i 45 na świecie; ma 183 kanały w Polsce i Turcji, blisko 12 mln subskrybentów, ponad 75 mln wyświetleń miesięcznie i ponad 100 zrealizowanych kampanii reklamowych na YouTube. W grudniu 2014 LifeTube zorganizował konwent, który odwiedziło prawie 8000 fanów YouTube – to pierwsza taka impreza w Polsce.  Nominowana do tytułu 'Człowiek Roku Internetu' i 'Kobiety Biznesu'. Dzieli się swoją wiedzą na UW, w Warszawskiej Szkole Reklamy i na licznych konferencjach.

Aleksander  Szafaryn

Aleksander Szafaryn

head of business, Yield Bird

He has advised the largest Polish and foreign companies in process management for 15 years. He worked for Gemius, Gfk Polonia, Aprilia, Lionbridge, Colliers International and many other brands. He actively promotes the use of new IT technologies in marketing, efficiently combining his knowledge and design experience with brand and product management.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Tomasz  Teodorczyk

Tomasz Teodorczyk

CEO, Bidlab

Z branżą reklamy internetowej związany od 2006 roku. Karierę zaczynał jako account manager w sieci reklamy internetowej ARBOmedia Polska. W latach 2007-2012 wdrażał na polskim rynku innowacyjne rozwiązania predykcyjnego targetowania behawioralnego, niemieckiej firmy nugg.ad. Odpowiadał za całość relacji z klientami, domami mediowymi i wydawcami, co istotnie przyczyniło się do rozwoju w Polsce sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu audience buying. Współtwórca Humanway – innowacyjnego systemu do rekrutacji online oraz Instream Media – sieci reklamy video. Obecnie CEO Bidlab, innowacyjnej DSP (Demand Side Platform), skierowanej do agencji i domów mediowych, która pozwala realizować kampanie brandingowe i direct resposne, w modelu real time bidding.

Marcin  Winkler

Marcin Winkler

head of internet marketing, Play

Kieruje zespołem Marketingu Internetowego w P4 (Play) – najdynamiczniej rozwijającym się operatorze komórkowym w Polsce. Przewodzi inicjatywom z obszarów: komunikacji marketingowej online, social media, performance, ecommerce, UX oraz usability i rozwoju portala. Wcześniej związany z branżą reklamy jako Account Director a następnie Managing Director w domu  mediowym OMD. Prowadził również liczne projekty jako doradca dla zarządów wiodących firm z branż: Telekomunikacja, FMCG, Usługi Finansowe i Motoryzacja. Posiada rozległe doświadczenia w zakresie efektywności działań marketingowych i optymalizacji ROI. Zdobył tytuł MBA University of Chicago Booth School of Business (2011), studiował również na warszawskiej SGH i wydziale Psychologii UW.

Kamil  Wiszowaty

Kamil Wiszowaty

managing director, Value Media

Jest odpowiedzialny za zarządzanie i rozwój Value Media - ponad stu osobowego zespołu specjalistów od budowania obecności marek w mediach. Od samego początku zaangażowany w rozwój kompetencji digitalowych - stworzył wyspecjalizowane działy: sem, performance, mobile i web analitykę. Odpowiada również za agencję interaktywną We Love Ads.  Pod jego skrzydłami agencja otrzymała tytuł domu mediowego roku, nagrody Golden Arrow, a w 2014 roku aż cztery statuetki Effie w tym Grand Prix Effie za kampanie PKO Banku Polskiego. Odpowiedzialny za strategię komunikacji takich marek jak PKO Bank Polski, Netia, Tchibo, Credit Agricole, Media Expert, Jula, czy LOT. Wcześniej jako Account Director zarządzał działem Fastbridge, digitalową komórką Initiative, gdzie rozpoczął swoją karierę zawodową. Prywatnie szczęśliwy ojciec dwójki synów, fan sportów letnich, społecznie zaangażowany w Fundację Projekt:Polska.

Michał  Wojciechowski

Michał Wojciechowski

prezes zarządu, ENCJA.COM

Współtwórca systemu iPresso Marketing Automation 360, Prezes Zarządu ENCJA.COM S.A., ekspert technologii Marketing Automation – w tym zakresie pracuje m.in. z Danone, Wawel, BZ WBK. Wykładowca, trener z zakresu technologii marketingowych. Wcześniej zajmował się m.in. marketingiem w Kompanii Piwowarskiej.

Witold  Wrodarczyk

Witold Wrodarczyk

dyrektor operacyjny i założyciel, Adequate Interactive Boutique

Specjalista SEM od 2005 roku, certyfikowany specjalista Google AdWords, Google Analytics i Double Click, z doświadczeniem w dziedzinie finansów firm i rynku kapitałowego (Doradca inwestycyjny, lic. nr 169). Absolwent Politechniki Warszawskiej. 

Łukasz  Zaleśny

Łukasz Zaleśny

strategy manager, ZenithOptimedia Group

Entuzjasta wykorzystania myślenia strategicznego w obszarze marketingu i reklamy. Jego ulubione słowo: 'dlaczego?' - wiedzą to Ci, którzy mieli okazję z nim współpracować. Zwolennik kreatywnych prezentacji. Absolwent Szkoły Strategii Marki przy SAR. Od ponad 8 lat zajmuje się komunikacją marek, pracował m.in. w Gadu-Gadu, E-Graphics (TBWA), ACR (Grupa K2). Współpracuje z firmami z wielu branż: kosmetyki, internet, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, DiY, OTC. W ZenithOptimedia zajmuje się strategiami komunikacji i kampaniami reklamowymi dla obecnych i nowych Klientów agencji.

Krzysztof  Zieliński

Krzysztof Zieliński

business development manager, Gemius Polska

Z branżą mediów elektronicznych jest związany zawodowo od 15 lat. Z wykształcenia  matematyk, z zamiłowania mediowiec, pasjonuje się wpływem technologii na komunikację interpersonalną. W firmie Gemius pracuje nad integracją istniejących badań oraz rozwojem nowych usług. Doradza Klientom w doborze odpowiednich narzędzi tak, aby zmaksymalizować efektywność podejmowanych przez nich działań. Z sukcesem wdrożył nowy standard pomiaru skuteczności kampanii internetowych miarami demograficznymi (tj. GRP, zasięg, frekwencja) oraz buduje narzędzia do optymalizacji kosztów zakupów powierzchni reklamowanych w mediach zasięgowych. Wspiera integrację narzędzi site-centric i adservingu z wewnętrznymi narzędziami czołowych polskich banków i portali ecommerce. Jako prelegent reprezentuje firmę Gemius podczas konferencji i spotkań branżowych dotyczących trendów na rynku reklamy online. Z firmą związany jest od początku jej istnienia, tj. od 1999 roku.